Wednesday, June 10, 2009

tag dr atin!!!!

1-anda rasa anda hot?
of cos la...aku tgh demam nih...waaaaaa~~

2-upload gmbr kegemarn anda


3-kenapa anda suka gmbr ini?
karna...ku sayang kamooo!! ahakz...
4-bila kali terakhir makn pizza?
ntah la...aku pom da luper...hehe...tp ngan mak sdare aku...
5-lagu terakhir yang anda dengar
dan sebenarnya..lam blog atin...hehe...
6-apa yg anda sedang buat selain mnyelesaikn tag ni
on ym..membantu adik sya menyelesaikan kerja kursusnyer...aku kan kakak yg baik..hehe.. lagi..ku pikir..biler maw baik demam....waaaaaaaa
7-selain dri nama sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
aku suke org panggil aku ' kakak '...rasa begitu mesra...gengz2 aku jgn ngade2 nk panggil...
8-tag lagi 6 org
boley saja....
tpi lihat soaln strusnya terpaksa.
1-miesya...
2-skut...
3-sweet aka teha...
4-trex...
5-nucy...
6-aida...
9-sapa no1 pada anda?
antie tersyg disabunland...nk kawen sudaaa...hehe..
10-orang no3 ada hubungan dengan sesiapa?
kompem adew...tp ngan saper aku x taw la...asal dy bahagia sudaa...
11-kata sesuatu berkenaan dgn no5
da kawen!!! haha...sweett...antie ku jugak...semoga bahagia disamping suami...
12-bagaimana dengan no4?
kembar haku...2 minggu da x jumper...rindu sudaa...hehe
13-siapakh orang no2?
sabnians sejati...cayalah
14-bagi pesanan pada orang no6
coklat cadbury chey bagi slps bukak skolah....okeyh...

4 comments:

  1. edooo org yg utama di hatiku...

    ReplyDelete
  2. wahhh..leh duk seblah pakwe chey ker kat hati utama tu???hehehe

    ReplyDelete
  3. ho3,dh jwb sudh tag,ak nk suh trex plak,
    lain kali ak bg lag,bnyk g ni,hak2

    ReplyDelete