Wednesday, March 24, 2010

haRI-Hari kue,,,BerLalU deNGan begiTU BOSAN!!!

huh...semenjak balik dari PLKN nih,
aku rase amatlah bosan
bangun pagi, mkn, astro, tenet,tido
tuh jer lah rutin aku sekarang nih
rindu plop kat sekolah ku yg dengar khabarnya
SANGATLAH CANTIK..btol ker??

arini ramai orang cakap aku rajin on9
memanglah...ni jerlah antara hiburan aku kat umah
sedeyh...sedeyh...
sobsobsob suksoba...huhu..

i dun have anything more tu write here
(betol ker aku punyer grammar..bukn ak pandai sgt BI)

vroooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmm!!!

memandulah dengan berhati-hati
majulah BITARA ntok rakyat Malaysia...

BITARA = bintang utara dan timur..

4 comments:

  1. haha.wehh.link ak tu lama pnya kot.ak tkar.

    http://fatin-teddylace.blogspot.com

    wesss.bosan ker?dh jm ah kuar.sbtu ni bdk2 ni nk g tti.diorg suh ajak lake.mina semua2.

    ReplyDelete